Müügitingimused
Veebipoe www.cleanstep.ee (edaspidi Veebipood) omanik on CLEANSTEP OÜ (registrikood 16102286), asukohaga Tallinn, Eesti
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ja kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Tooteid ja teenuseid tellides on kliendil võimalus valida kas ise kaubale järgi tulemise võimalus või siis transport kasutades meie partnerite teenuseid, mille eest lisandub teenustasu, mis sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Teenuse või toodete tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kaardiga. Makseteenuse osutajateks on Montonio Finance UAB ja Stripe Payments Europe, Ltd. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Tellimuse vastuvõtmine vastavalt muudetud hinnapakkumisele.
Pärast teie esemete täpsemat hindamist võib selguda, et me ei saa veebilehel oleva hinnakirja alusel teie tellimust täita ning peame teile tegema uue hinnapakkumise. Sellisel juhul võtame teiega võimalikult kiiresti ühendust. Seejärel on teil võimalus tellimus osaliselt või täielikult tühistada või uue hinnaga nõustuda. Kui te olete uue hinnaga nõus, saadame teile e-kirja, milles kinnitame teie tellimuse vastuvõtmise muudetud hinnapakkumise alusel, ning meie vahel jõustub siduv juriidiline leping. Kui te ei võta muudetud hinnapakkumist vastu, tagastame teile kaubad. Esemete tagastamise eest võime küsida saatmiskulu ka juhul, kui teenuseid ei osutatud.
Meie tooted ja teenused
Puhastamine
Me ei luba ega garanteeri, et eemaldame kõik teie esemetel olevad plekid, defektid ja vead. Nende alla kuuluvad ka peidetud plekid, defektid ja vead, mis muutuvad nähtavaks alles puhastamise, parandamise või restaureerimise käigus. Samuti ei saa me garanteerida, et suudame varjata loomulikke kulumisjälgi, eemaldada liimi või saavutada muid soovitud tulemusi.
Samuti on võimalik, et vaatamata meie pingutustele teie esemeid puhastada, parandada või restaureerida, võivad peidetud plekid, defektid või vead süveneda või nähtavamaks muutuda. Me ei vastuta selliste kahjustuste eest. Kõiki puhastamisega seotud riske kannab klient.
Nahast ja seemisnahast kingad ja käekotid võivad ajaga kuluda ja nende värv võib muutuda. Mõnikord võib seda kulumist varjata mustus, mistõttu võivad vead selguda alles puhastamise käigus. Kui see juhtub, anname teile sellest teada ja pakume teile värvi taastamise teenust. Kuna meie puhastusprotsess sellist värvimuutust ei põhjusta, ei vastuta me selle eest.
Mõnikord võib mustus tekitada läiget, mis puhastamise käigus ära kaob. Cleanstep ei vastuta puhastamisel kadunud läike eest.
Plekkide eemaldamine
Me ei saa tagada kõikide plekkide eemaldamist. Väga määrdunud sisetaldu võib olla väga raske puhastada. Puhastuse tavahind ei sisalda keeruliste või sügavale imbunud plekkide eemaldamist. Juhul kui nahal on eemaldamatu plekk, püüame pleki katta sobiva värviga. Seda protsessi ei saa teha seemisnaha, nubuknaha või kangaste puhul ning see ei kuulu puhastamise hinna hulka.
Seemisnahk/nubuknahk – mõned plekid ei pruugi olla eemaldatavad ja vahel võivad plekid peale puhastamist rohkem esile tulla. Materjali omaduste tõttu ei pruugi tulemus alati rahuldav olla. Mõnel juhul võivad värvid puhastamise käigus tuhmuda ja reljeefsed pinnad viga saada.
Restaureerimine ja värvimine
Värvi taastamise käigus ei saa me garanteerida, et värvilised õmblused jäävad puutumata. Mida rohkem tööd on teie eseme taastamiseks vaja teha, seda rohkem protsesse ja tooteid on vaja kasutada. Seega võib see veidi teie esemete välimust muuta. Siiski püüame me alati saavutada võimalikult originaalilähedase tulemuse.
Vastutuse välistamine
Cleanstep pakub puhastus- ja restaureerimisteenust ning kõik meile saadetud esemed on kahjustatud või vähenenud väärtusega. Me ei vastuta:
- Mis tahes kahjustuste või defektide eest esemel, mille kohta meil ei ole sõlmitud lepingut (siia kuuluvad ka aksessuaarid nagu nööbid, kingapaelte otsad ja lisakaunistused).
- Viivituste või tõrgete eest, mis ei ole meie põhjustatud.
- Ebaõnnestunud paranduste eest, mis on tingitud eseme materjalist või muudest omadustest. Siiski on meil õigus juba tehtud tööde eest tasu nõuda.
- Selle eest, kui pärast hooldust on teie eseme väärtus madalam tootja originaal mudelite omast.
- Mistahes kahju eest, mis ei ole seotud meie teenustega või ei ole põhjustatud meie teenuste poolt.
- Cleanstep kasutab tipptasemel tööstuslikke tehnikaid ja professionaalseid vahendeid ning me ei garanteeri teie eseme tootja originaal materjalide või -protsesside kasutamist. Kui originaalmaterjalid ei ole kättesaadavad, kasutame võimalikult sarnaseid materjale ja värve.
- Cleanstep ei vastuta selliste tarvikute, nagu tolmukotid, lukud jms, kadumise või kahjustumise eest, millest klient ei ole meid eelnevalt teavitanud. Kui te keeldute Cleanstepi soovitatud teenustest, ei vastuta me töö tulemuste eest, kui see teie ootustele ei vasta. Cleanstep ei hüvita midagi, mis ei lähe meie pakutavate teenuste alla.
Küsimused, kaebused, kommentaarid ja kontaktid
Kui märkate peale meie teenuse kasutamist esemel suuremaid vigastusi või kui teil on probleeme töö kvaliteediga, peate meid sellest teavitama seitsme päeva jooksul pärast eseme kättesaamist. Kui märkate esemel kriimustusi, plekke või muid väikeseid vigu, peate meid sellest teavitama 24 tunni jooksul pärast eseme kättesaamist.
Me ei võta vastu tagastusi ega tagasimaksetaotlusi, mis põhinevad kliendi meelemuutusel. Me ei võta vastu tagastusi ega tagasimaksetaotlusi, kui klient taotles tellimuse muutmist, aga seda ei olnud võimalik täita.
Me ei vastuta kahjustuste eest, mis on põhjustatud ebasobivatest toodetest või kauba väärkasutamisest pärast tellimuse kättesaamist. Kui aga selgub, et süüdi oleme meie, püüame me omal kulul toodet parandada. Kui toode tuleb sel eesmärgil meile tagasi saata, hüvitame tarnekulud kehtiva tšeki või arve alusel.
Kui viga on põhjustatud kliendi poolt, maksab vigade kõrvaldamiseks tehtavad tööd kinni klient.
Nõuded lahendatakse tingimusel, et klient nõustub nende lõpliku tulemusega.
Cleanstep säilitab fotod kõikidest esemetest enne ja pärast tööde teostamist.
Kui teil on küsimusi või kui teil on tehnilisi probleeme meie veebilehel oleva teabe kättesaamisel, võtke palun ühendust: info@cleanstep.ee.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Teenuse osutamiseks kulub meil 7 tööpäeva ning eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 10-14 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 20 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile tagastus@cleanstep.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale ese või ebakvaliteetne teenus). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale osutatud teenuse või müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@cleanstep.ee või helistada telefonil: +372 5400 4252. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud teenusel või kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@cleanstep.ee või helistada telefonil: +372 5400 4252. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.